Google Reklam Danışmanlığı

 

Google AdWords reklam programı hem Google'ın kendi sitesi üzerinden reklamlarınızın yayınlanması hem de Google AdSense programını kullanan diğer web sitelerinde de reklamlarınızın yayınlanması esasına dayanır. Google AdWords reklam programının en önemli avantajı reklamlarınızın hedef kitleye ulaşmasında diğer reklam modellerine göre çok daha etkili olmasıdır. Çünkü Google AdWords programı sizin reklamlarınızı öncelikli olarak hedef kitlenize hitap eden web sitelerinde yayınlayacaktır. Ayrıca reklamlarınıza tıklanıp siteniz ziyaret edilmeden de herhangi bir ödeme yapmıyorsunuz. Google AdWords gösterim başına değil tıklama başına sizden ücret talep etmektedir.

 01122345

 


Google Adwords Anahtar Kelimeler

Google Adwords programına katılarak reklamlarınızın bu sistem içerisinde yayınlanmasına karar verdikten sonra sıra hangi anahtar kelimelerde arama sonuçlarında çıkmak istediğinize karar veriyorsunuz. Google AdWords bazı anahtar kelimeleri örneğin: kitap, mobilya, bilgisayar, televizyon vs.. gibi anahtar kelimelerde çıkmanızı sağlamak için daha yüksek değerlerde tıklama başına ödeme istemektedir. Çünkü bu ve benzeri kelimeler rekabetçi anahtar kelimeler gurubuna girmektedir. Bunun sebebi de bu anahtar kelimelerin birçok AdWords kullanıcısı tarafından kullanılıyor olmasıdır.

Sektörünüzle ilgili 0 - 20 kelime arasında anahtar kelime belirleyebilirisiniz. Bu anahtar kelimeleri daha sonra bize iletmeniz gerekmektedir.

Bu anahtar kelimelerin Google AdWords reklam programında gösterilebilmesi için aktif olması gerekmektedir. Bunun içinde her bir anahtar kelime tıklama başına farklı bir bütçe istemektedir. Burada önemli olan anahtar kelimelerin minimum ne kadar tıklama başına ödeme yapılırsa aktif olacağıdır. Yani Google Adwords'de yayınlanacağıdır.


Google Adwords Günlük Bütçe

Anahtar kelimeleri ayarladıktan sonra reklamlarınızın Google AdWords programında yayınlanması için günlük ne kadar bir bütçe ayırdığınızı belirliyorsunuz. Bu tamamen sizin tercihinize bağlıdır. Herhangi bir limit yoktur. Örneğin günlük 20 TL reklam bütçesi ayırdığınız taktirde reklamlarınız o gün içerisinde maksimum 20 TL'lik tıklamaya ulaşabilir. Gün içerisinde reklamlarınız ayırdığınız bütçe olan 20 TL'ye ulaştığı takdirde o gün için reklamlarınız Google AdWords programında artık yayınlanmaya devam etmez. Tam tersi bir durum söz konusu olduğu zaman ise, örneğin siz günlük 20 TL bütçe ayırdınız fakat reklamlarınız gün sonunda 15 TL'lik bir tıklanma potansiyeline ulaştı. Geriye kalan 5 TL'lik bir fazlalık sizden talep edilmez. Bu fazlalık ertesi gün reklamlarınızın yayınlanması için hesabınızda kalmaya devam eder.


Google'a reklam vermek için yapmanız gerekenler

Google'a reklam vermek için ne kadar bir bütçe ayırdığınızı ( Alt limit 100 TL'dir. ) 

Google AdWords reklam paketinde çıkmak istediğiniz anahtar kelimeler bunları bize belirtmeniz yeterli olacaktır

 

E-Mail Bülten

Email bültenimize üye ol, kampanya ve yeniliklerden haberdar ol!

Adres

Adres YEDPA Ticaret Merkezi, Ataşehir / İSTANBUL

Tel: 0216 660 12 26

Mail Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Top of Page
LiveZilla Live Chat Software